در این بخش بررسی میکنیم که آزمایشگاه اینواستتیک از ابتدا تا به امروز چه مراحلی را طی کرده است و در این میان چه موفقیت ها و روز های کلیدی بر آن سپری گشته است. یک شرکت خانوادگی با 4 نسل و 120 سال تجربه در زمینه زیبایی و پزشکی
در این بخش بررسی میکنیم که آزمایشگاه اینواستتیک از ابتدا تا به امروز چه مراحلی را طی کرده است و در این میان چه موفقیت ها و روز های کلیدی بر آن سپری گشته است. یک شرکت خانوادگی با 4 نسل و 120 سال تجربه در زمینه زیبایی و پزشکی
در سال 1898 ، آقای دکتر Antonio Fita Trías، پدر پدربزرگ دکتر Fernando Bouffard (مدیر عامل فعلی INNOAESTHETICS) ، اولین داروخانه خانواده را افتتاح کرد.
داروخانه توسعه داده شد و به یکی از بزرگ ترین داروخانه های بارسلونا تبدیل شد.
سی و شش سال بعد، آقای دکتر Antoni Fita Ramírez که همان شور و اشتیاق پدر را به ارث برده بود، با تاسیس آزمایشگاه تجارت خانوادگی را توسعه داد.
وی برای توسعه فرمولهای بهینه برای پزشکانی که در آن زمان برای پیدا کردن محصولات مناسب مشکل داشتند، آزمایشگاهی تاسیس کرد.
از اواسط قرن بیستم، آقای دکتر Fernando Bouffard Vicente ، از نسل سوم خانواده، مدیر پزشکی آزمایشگاه شد. با دانش پزشکی وی آزمایشگاه طی یک دوره خاص و سخت، قوی تر و پایدارتر گردید.
قای دکتر Fernando Bouffard Fita پسر دکتر Fernando Bouffard Vicente مسئولیت آزمایشگاه را به عهده گرفت. او پس از تکمیل تحصیلات خود در رشته داروسازی، با دکتر J.L Cisneros Vela پیشگام حوزه زیبایی پوست در اسپانیا همکاری کرد و این همکاری منجر به افزایش دانش وی در خصوص ایجاد و استفاده از فرمولاسیون در حوزه پوست گردید.
دکترFernando Bouffard Fita کار خود را به عنوان مدرس آغاز کرد و دانش خود را در مورد زیبایی پوست در سراسر جهان به اشتراک گذاشت. در آن زمان، او با آقای دکتر Víctor G. Guevara ، رئیس اتحادیه بین المللی انجمن های پزشکی زیبایی (UIME) ملاقات کرد، کسی که بعد از این ملاقات به کمپانی ملحق شد. این همکاری شرکت را به سمت تحقیق و توسعه بسیاری از درمان های نوآورانه سوق داد.
ظهور محصولات، تکنیک ها و فناوری های جدید (اسیدهای هیالورونیک، بوتولینوم توکسین، لیزرها و غیره) منجر به ایجاد نیازهای جدید گردید. رو نمایی از محصول ®ANESTOP، اولین بی حسی موضعی در بازار، آزمایشگاه را به سوی موفقیتی بزرگ سوق داد.
پس از سال ها توسعه فرمول های موفق در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی زیر نظر و با راهنمایی دکتر Cisneros، آزمایشگاه تصمیم به بین المللی کردن برند Pro-Medic گرفت. کمپانی به لطف محصولاتی همچون Mediclean ، Mediblock ، I.C.P ، Kelagel ، Hylactive ، Redevit A + C ، C-Kaderm در مقایسه با سایر رقبا، اعتبار بین المللی کسب نمود.
برند INNOSEARCH جهت توسعه فرمولاسیون های جدید و تأمین نیازهای جدید بازار بین المللی، توسط آزمایشگاه راه اندازی شد.
توسعه پروژه جدید ترکیب مفهوم ``بازسازی شیمیایی سطح پوست`` در سایر محصولات کلیدی توسط آزمایشگاه
از آنجا که آموزش مداوم همواره یکی از ارکان اصلی آزمایشگاه بوده است، آکادمی پوست توسط کمپانی تأسیس شد تا آموزش های مناسب را برای متخصصان فراهم نماید تا ضمن به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با سایر متخصصان، دانش و مهارت های خود را نیز ارتقا دهند.
آزمایشگاه خطوط تمام محصولاتی که از ابتدای تأسیس ساخته شده بودند را تحت برند واحد INNOAESTHETICS دسته بندی نمود(درآورد).
ساخت شرکتی اختصاصی جهت تولید محصولات پوستی و زیبایی پزشکی برای اشخاص ثالث.(سایر شرکت ها)
INNOAESTHETICS گواهی ISO 22716: 2007 را برای تولید محصولات آرایشی و ISO 13485 را جهت طراحی، ساخت و تجارت وسایل پزشکی دریافت نمود.
توسعه ی گروه جدیدی از محصولات از جمله MELINE توسط واحد R&D آزمایشگاه. اولین و تنها برند موجود در بازار برای درمان لک که به طور اختصاصی با توجه به نوع هایپرپیگمنتیشن، رنگ پوست و با توجه به ناحیه ای از بدن که درگیر شده است، فرموله شده اند.
عطای گواهی شرایط تولید خوب (GMP) برای محصولات آرایشی و بهداشتی از جانب وزارت بهداشت اسپانیا به INNOAESTHETICS.
توسعه و ثبت یک تکنولوژی منحصر به فرد توسط آزمایشگاه که در آن مواد مؤثره به گروه خاصی از سلول ها یعنی محلی که حداکثر تأثیر درمانی را دارند، منتقل شده و آزاد می شوند.
سرمایه گذاری 1 میلیون یورو برای جدیدترین فناوری ها و تجهیزات دارویی در جهت افزایش ظرفیت تولید و رقابت.
راه اندازی یک لاین اختصاصی توسط آزمایشگاه که با مواد مؤثره اپی ژنتیک فرموله شده تا با تنظیم بیان ترکیب صحیح ژن علائم پیری را معکوس نمایند.
رویدادی که همه متخصصان بین المللی را که برای آموزش هزاران متخصص در سراسر جهان با آزمایشگاه همکاری می کنند، گرد هم آورد.